GYakran Ismételt Kérdések, válasszal

Használat közben

Ha Ön már regisztrált és engedélyezett felhasználó/ügyfél, esetleg jöhetnek megválaszolandó kérdései. Kérjük nézze át az alábbi kérdés-válaszokat, hátha ott lesz Önnek is a válasz, köszönjük

Nem tudok bejegyzést beküldeni, mit csináljak?

Írjon üzenetet a szolgáltatónak, a kapcsolat űrlappal, ilyen módon névtelen látogató is tud küldeni üzenetet.

Ismertetők

Mielőtt döntene, nézze meg mit kérdeztek mások a termékről/szolgáltatásról, az ügymenetről

Honnét fogom tudni hogy a bejelentésemet olvasták, vették?

A jelentés állapota megváltozik, a feldolgozás ütemében, minden lépésnél. Erről az állapotváltozásról email értesítést küldünk a bejelentőnek, így tudhatja, hogy van-e haladás.

Látogatóként is tehetek bejelentést?

A rendszer szerződött partnerek számára ad bejelentési lehetőséget, ehhez Önnek regisztrálnia kell, majd a szolgáltató engedélyezi az ügyfélként történő bejelentési lehetőséget.

Regisztráltam, bejelentkeztem, de nem tudok bejelentést/üzenetet küldeni.

A szolgáltató engedélye is szükséges, nem automatikus az engedélyezés, erre alkalmasint valamennyit várni kell. Kérjük vegye fel a kapcsolatot a szolgáltatóval és személyesen egyeztessen vele ezügyben.

Mire használható az eSupport?

Ajánlom jelen honlapot

Kinek ajánlott az eSupport használata?

Elfoglalt vállalkozásoknak, akiknek fontos, hogy egyetlen ügyfél kérése, bejelentése, küldeménye, hibabejelentése, ... NE vesszen el.

Könyvelőirodáknak hasznos lehet az eSupport?

- nem kell az aktuális munkát megszakítani az ügyfelek fogadásának idejére, velük előre programozott módon és időben lehet foglalkozni;
- az ügyfelek bármikor - akár éjszaka vagy hétvégén is - megtehetik bejelentésüket, kérésüket a könyvelés felé

Szolgáltatást nyújtó vállalkozásoknak hogyan lehet hasznára?

Ügyfeleik online - éjjel-nappal - jelezhetik a szolgáltatáshoz kapcsolódó feljegyzéseiket, hibabejelentést, igényeiket és kéréseiket.
- a szolgáltató cég előre ütemezett módon és időben tudja kezelni ügyfelei igényeit.

MLM rendszerben tevékenykedő vállalkozóknak alkalmas-e a megrendelések kezelésére?

- az ügyfelek bármikor le tudják adni megrendelésüket, valamint megrendeléseik teljesítését is figyelemmel kísérhetik;
- a remélt megrendelők bármikor feltehetik kérdéseiket a termékekkel kapcsolatban,
- teljes tájékoztatás érhető el, a GYIK folyamatos feltöltésével, a beérkező kérdések felvételével, azok megválaszolásával.

MLM hálózatépítéshez használható-e az eSupport?

Igen, minden kérdés-válasz segítségével teljes lehet a tájékoztatás a feltételekről,
- a meglévő MLM partnerek bármikor feljegyezhetik az általuk szervezett eseményeket, így átfogó kép alakulhat ki minden tag számára az őket érdeklő eseményekről.

Orvosi rendelő hogyan tudja használni az eSupport webhelyet?

- időpont kérés, akár sürgősséggel is
- kapcsolattartás orvos és beteg között, anélkül, hogy a rendelés alatt telefoncsörgés zavarná a munkát.

Egyéni vállalkozónak való ez az eSupport?

Igen,
- megrendelések fogadásához, a megrendelések követésére,
- a megrendelőktől történő visszajelzések fogadására,
- a szolgáltatások, termékek teljes körű ismertetésére, ...

Sorszám: 
1